Ulubieńcy lutego! ♥

Hejka! Ogólnie, aby od wtorku choruje, wiec pomyślałam, że notkę napisze troszkę wcześniej niż w sobotę, kiedy miałam to zaplanowane. :) Ostatnio Wam pisałam, że szykuje coś innego na moim blogu i chodziło mi własnie o takie posty z ulubieńcami danego miesiąca. Wiem, że każdy sobie pomyśli, że to żadna nowość i że pełno blogerek takie coś robi itd, ale ja mam pomysł na trochę inną zabawę. Mianowicie mam pewne kategorie, którymi będę się posługiwała dla tego rodzaju notek. Zresztą oceńcie sami, zaczynamy!
Zdarzenie miesiąca ♥
Najlepszym zdarzeniem lutego były dla mnie pewne słowa, która moja przyjaciółka- Aneta napisała na swoim blogu. Lepiej bym tego nie ujęła! Gdy przeczytałam to wszystko to się wzruszyłam. Zresztą wszystkie inne rzeczy, które Aneta dla mnie zrobiła są takie AAA! <3  KLIK  <------ wchodźcie, bo warto. Ile nasza przyjaźń się ma za sobą już prób .... Każdemu życzę takiej przyjaciółki. <3
Piosenka miesiąca ♥
Piosenką miesiąca jest: Hozier- Take Me To Church (LINK). Niestety musicie odtworzyć link w nowej karcie, bo blogger odmawia mi dzisiaj posłuszeństwa.. Ale wracając do piosenki to w tym miesiącu to ona zawróciła mi w głowie! Kocham ją i jej przesłanie.. No sami posłuchajcie.
Rada miesiąca 
Radą miesiąca jest to aby nie przejmować się. Wiem, że łatwo mi mówić, ale to naprawdę pomaga. Ostatnimi czasy miałam problem z ciągłym zamartwianiem się na zapas a zwłaszcza jeśli chodzi o szkołę. Aż w końcu stwierdziłam, że to i tak mi nic nie da, tylko niepotrzebny stres. Oczywiście nie mówię tutaj o totalnym olewaniu czy coś, nie, chodzi mi raczej o odprężeniu się, po prostu. :)
Zdjęcie miesiąca 









Wiem, że są to 2 zdjęcia, ale nie mogłam się zdecydować. Czyż to nie słodkie?
Poprawiacz humoru miesiąca 
Nie wiem czy ta nazwa ma sens, dajcie znać haha. Coś co poprawiało mi humor w lutym były SŁODYCZE. Ciasteczka, nutella, naleśniki, czekolada, żelki, NIE WAŻNE. Byleby było słodko i opychająco. :D

To wszystkie kategorie, które dla Was przygotowałam, opcjonalnie może się tu pojawić coś kosmetycznego, ale to zależy czy coś mi przybędzie. Dajcie znać czy Wam się podobało, czy coś dodać, usunąć. :) !!! BARDZO WAŻNA WIADOMOŚĆ !!! Prawdopodobnie będę musiała oddać komputer do naprawy, więc mogę mieć parę dni nieobecności więcej. :( Kolejna notkę planuje w sobotę, bo od poniedziałku idę do szkoły i nie wiem czy dam radę wejść na bloga.. No okiiiii, to chyba wszystko.. :D
Buziaki i papa. :*

11 komentarzy :

  1. Zdecydowanie "Take me to church" !!! <3
    Śliczny psiak *_*
    pozdrawiam,
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam take me to church !
    bardzo fajni ulubieńcy
    i ten piesek <3
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny piesek ! Chciałabym takiego *o* To twój ? :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni ulubieńcy <3
    masz świetnego i kreatywnego bloga, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ulubieńców ;]
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju to zdjęcie pieska jest urocze ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze ci powiedzieć kochana że masz przepiękny desing. :) Post mi się podobał. Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rada miesiaca jest najlepsza. Wiem ,ze czasami takie nie przejmowanie się jest trudne, ale zdrowsze dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten piesek na zdjeciu jest cudny
    masz bardzo fajnego bloga
    pozdrawiam buziakii :***
    ...........

    może obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. take me to church również jest moją piosenką miesiąca! wspaniała ♥ fajne zdjęcie pieska :)
    ogólnie blog mi się spodobał, więc obserwuję ♥
    zapraszam do mnie [KLIK]♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka