Tatuaże i piercing.

Dzisiaj poruszę temat dla mnie dosyć osobisty (?), ponieważ tatuaże oraz piercing są czymś o czym myślę i marzę od 12. roku życia, więc to chyba sporo czasu i nie zapowiada się abym zmieniła zdanie. Ale zacznijmy od tatuaży. Koncepcje na wzór i miejsce zmieniały się i zmieniają do dziś. Zawsze podobały mi się małe "dziary" na wewnętrznej stronie ręki. Pomysłów przez te prawie trzy lata było hm..... conajmniej 9293369. :D naprawde. Ale zawsze wiedziałam jedno. Będę je mieć. Nie ważne kiedy. Pewnie po 18 roku życia. Trudno, poczekam. Dlaczego tak bardzo podobają mi się tatuaże? Nie wiem.. Traktuje to bardziej jako wyrażanie siebie, wyróżnienia się z tłumu, a czasami przedstawienie jakiejś historii, "narysowanie" na ciele jakiegoś ważnego aspektu w naszym życiu.
"A CO JAK BĘDZIESZ STARA?!" Nic. Będę babcią z tatuażami. Moje życie i mogę sobie zrobić z nim co chce. :) Prace też znajde, nie martwcie sie. Jasne, ma prawo się to tobie nie podobać, ale nie wyszukuj mi negatywów, które przemawiałyby za tym, aby jednak zastanowić się czy napewno podejmuje słuszną decyzje, a najlepiej gdybym z tego zrezygnowała bo niszcze ciało...
Piercing. Z tym jest o tyle łatwiej, że możesz wyciągnąć ozdobę kiedy tylko Nam się zachce, ale oczywiście ludzie i tak będą mówić, że wyglądamy jak świnie, ohydnie, źle, sorry ja cie nie znam, bo masz kolczyk np. W nosie.... Od wielu lat marze o piercingu zwanym "smiley". Jest to przekłucie górnego wędzidełka które pięknie wygląda przy zwisającej ozdobie. Nawet jak o tym pisze to już bym to chciała. ❤ Kolejnym zmodyfikowaniem ciała, które mi się baaardzo podoba są tunele. Jest to rozciągniecie płatka ucho, które według mnie wygląda fenomenalnie! Niestety moja mama jest totalną przeciwniczką wszystkich tych rzeczy, dlatego też mogę sobie pomarzyć o pełnoletności. :( już prawie trzy lata wytrzymałam to czterech nie wytrzymam?! Pfff, co to dla mnie. :D
Mam nadzieje, że notka Wam się podobała, na końcu wrzuce Wam sklejke zdjęć tatuaży i piercingu, które mnie zachwyciły. Jak zwykle zachęcam do komentowania no i fajnej wielkanocy! Może chcecie jakiegoś specjalnego posta w temacie świąt? Jestem otwarta na propozycje, piszcie! :*

4 komentarze :

  1. Masz rację, ja też planuję sobie zrobić kilka tatuaży, za jakieś 20 lat babcie z tatuażami nie będą już nikogo szokować, teraz jest to jeszcze dość abstrakcyjne, bo prawie takich osób nie ma :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również marzę o piercing'u i tatuażach od dziecka! Dokładnie, moje życie i mogę robić z nim co tylko mi się podoba (oczywiście są granice), a starsze osoby z tatuażami, powiedzmy sobie szczerze są dość nietypowe, ale podziwiam takie osoby :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tatuaże, planuję zrobić ale to dopiero na 18;/ <3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli poklikasz uczciwie odwdzięczę się w 100% (u mnie pojawia się kto kliknął) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka