Zafarbowałam włosy na RÓŻOWO

Cześć!
Zapraszam was dzisiaj na małą relacje z tego, jak zafarbowałam moje włosy na różowo. A dokładnie to końcówki, tworząc tym samym piękne ombre. Wszystko robiłam sama w domu przy użyciu dwóch produktów, jednego właśnie do zrobienia ombre z Loreal'a i drugiego- washout również z Loreal'a. :) od razu mówię, że zdjęcia nie są najlepszej jakości z uwagi na to, że robiąc te zdjęcia telefonem w ogóle nie pomyślałam, że mogłabym z nich zrobić relacje na blogu, ale moja koleżanka powiedziała, iż maja one swój klimat i urok, więc wstawiam! 

To są te dwa produkty, których używam i wydaje mi się, że spokojnie mogę je polecić, są łatwe w użyciu, dają piękny efekt i wygodne dla naszego portfela. :D


Moje włosy naturalnie są dosyć ciemne. Napewno ZA ciemne na jasnoróżowy kolor. :P Więc najpierw musiałam je trochę rozjaśnić, tego etapu bałam się chyba najbardziej, ale moje włosy jeszcze nie odpadły, wiec wydaje mi się, że nie jest najgorzej! I zdaje sobie sprawę, ze wyglądam tu jak ziemniak i mam na sobie worek na śmieci, ale who cares? :D

Tak wyglądały umyte i suche włosy, efekt jest dla mnie zadowalający, chociaż na tym zdjęciu nie widać tego tak dobrze jak na żywo :// No to co, czas na róż!

Wpadłyśmy z mama na świetny pomysł jak wygodnie i szybko zafarbować włosy.. Kucyki! Czułam się jakbym znowu miała 6 lat haha
No to farbuje! 

Tak wyglądały mokre włosy, już byłam zakochana! 


No i efekt końcowy.. według mnie jest przepiękny! Strasznie żałuje, ze ten kolor trzyma się (podobno) tylko do 2,3 myć.. pięknie wpłata się on w moje blond końcówki. No zreszta, oceńcie sami. :) fajne jest tez to, ze możemy tą farbę zostawić na drugi raz, jeśli nam zostanie, ale z własnego doświadczenia wiem, ze nie ma jej tam tak dużo jakby nam się zdawało. Ja w każdym razie napewno jeszcze nie raz tak zaszeleje, być może nawet z innymi kolorami. Świetna rzecz na wakacje! 
A wy już próbowaliście? :) a może chcielibyście spróbować? Piszcie, czekam na was w komentarzach! 
Love ya, Nika. 

26 komentarzy :

  1. Ja nigdy nie farbowałam włosów. Kiedyś myślałam aby pofarbowac sobie koncowki na niebiesko, ale jednak zrezygnowałam. Fajnie Ci to wyszło, super efekt :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jednokrotnie farbowałam włosy :D
    Teraz daje odpocząć moim włosom i kolejne farbowanie przewiduje dopiero na czas studniówki.
    Piękny kolorek! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, studniówka to idealny czas na takie upiększanie. :) dzięki!

      Usuń
  3. Super! Mi ta farba niestety w ogóle nie załapała :/
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz za ciemny kolor włosów naturalnie? :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny efekt :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wyszedł Ci bardzo ładny efekt! Niestety mi ta farba sie nie sprawdziła ;c
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale szkoda, że u ciebie się nie sprawdziła :((

      Usuń
  6. Bardzo teraz są popularne takie farbowania, super efekt! <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja dosyc dlugo zbieram sie na to by wlasnie pofarbowac wloski na rozowo, jakos sie nie moge odwazyc, gdyz szkoda mi wlosow haahha :D boje sie, ze sie zniszcza

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta farba ma właśnie w sobie to, ze nie niszczy aż tak włosów, wiec szalej! :)

      Usuń
  8. Piękny efekt! Naprawdę uroczo wyglądają twoje włosy i bardzo ci pasują :) takie radosne kolory na wakacje są najlepsze :) Ja tylko raz miałam końcówki zafarbowane na fioletowo, ale nic nie było widać prawie bo jestem szatynką :D gdy zaczęłam chodzić do szkoły średniej farbowałam się albo na czarno albo na bardzo ciemny brąz. Obecnie już się nie farbuję :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też w te wakacje farbowałam końcówki na różowo! Super sprawa :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiana jak najbardziej na plus! Ja kiedyś miałam ombre na włosach i w sumie tyle byłoby z mojej przygody z farbowaniem :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentują się świetnie teraz Twoje włosy, planowałam zrobić tak samo tylko na szafirowy :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również pofarbowałam końcówki na różowo.
    Ślicznie wyglądasz w kucykach.
    A efekt końcowy jest świetny.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszedł ci świetny efekt! Ślicznie wyglądasz w takich włosach :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O, efekt końcowy wyszedł uroczo. Czy tylko mi ten różowy przypomina trochę brzoskwiniowy? :D
    Chciałam sobie pofarbować tym końcówki na czerwono, ale boję się, że może mi to jednak zniszczyć włosy, a obecnie je zapuszczam, żeby za dwa lata móc zrobić z nich taką super fryzurę, a później je ściąć na peruki dla osób po chemioterapii.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka