Blogmas #4 Christmas tag! 🎄

Heeeej! Dzisiaj jest wyjątkowy i niezwykle wyczekiwany dzień- wigilia. Mam nadzieję, że jesteście podekscytowani tak samo jak ja. Chociaż w sumie ja mam mieszane uczucia. Z jednej strony się cieszę, bo dzień, na który tak bardzo czekałam już jest 'w zasięgu ręki', ale z drugiej strony, to czekanie do świąt co roku jest najpiękniejszym czasem ever. I nie wierze jak szybko to zleciało. Jeszcze niedawno oglądałam 3 dzień vlogmasa Julki Kobus, więc HALO JAK? I mimo tego, że dzisiaj wigilia, to stwierdziłam, że notka musi byc- obiecałam, miałam zaplanowane. Tak żeby podsycić wasze emocje przed wieczorem to zapraszam na tag! Długo nie robiłam tagów, nie mogłam znaleźć żadnego fajnego, no ale christmas tag to jednak chrismas tag. ;)
1. Ulubiona świąteczna piosenka
Dummer Boy i Santa Tell Me. Definitywnie. To jest po prostu definicja szczęścia i świąt. Polecam posłuchac! <3
2. Ulubiony świateczny napój
Gorąca czekoladaaaa, herbatka z cytrynką i kawa piernikowa ze starbucksa. Moje ślinianki zaczynają pracować jak o nich myślę. 
3. Ulubiony świąteczny film
HARRY POTTER. Tak btw, leci o 20 na TVNie w piątki, polecam serdecznie. :D no i wszystkie komedie oczywiście "tylko mnie kochaj", "oh, Karol", bajki- "kraina lodu", "renifer Niko ratuje święta", "shrek" i ogólnie te wszystkie filmy, co maja przeznaczenie leżenia na kanapie w zime i oglądanie są super!
4. Ulubiony strój na święta
Piżama, albo świąteczny sweterek, którego nie mam. :( chciałam nawet kupić, ale w tym roku sklepy się nie postarały za bardzo!
5. Zabawa na śniegu czy leżenie pod kocem?
Łoooooo, to jest najcieższe pytanie w tym tagu. Bo z jednej strony śnieg jest super i już daaaawno nie widziałam jakoś duuużo śniegu i w sumie się steskniłam i jakgdyby takowy zleciał to bym się ucieszyła, ale koc to moja miłość. Zabawa na śniegu z kocem?   
6. Co najbardziej lubisz w świętach?
To, że ludzie są dla siebie bardzo życzliwi i skłonni do pomocy. Nie wiem, co święta mają takiego w sobie, ale otwierają ludziom serca. No i kocham kupować prezenty. Dostawać też, to oczywiste, ale kupowanie komuś czegoś sprawia mi taką przyjemność, że sobie nawet niewyobrażacie. Pakowanie ich, zastanawianie się czy komuś on przypadnie do gustu, no i w końcu reakcja. Coś cu do wne go! Polecam haha
No i to na tyle moi Drodzy, życzę Wam zdrowych, pogodnych, radosnych Świąt, spędzonych w gronie rodziny, doceniajcie ich, póki możecie. Cudownych prezentów pod choinką, dużo jedzenia i odpoczynku! Jeżeli chcecie to również możecie odpowiedzieć na to pytanie w komentarzach, lub u siebie na blogu, z chęcią poczytam. Wszystkiego dobrego!
Love, Nika. 
 .......................................................................
Instagram- nikabialczak
Snapchat- nikaari1

6 komentarzy :

  1. także kocham Harry'ego Pottera <3
    świetny tag, weeeesołych świąt!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam sie obserwacjami. :)

      Usuń
  2. Harry Potter jest super! <3
    Wesołych Świąt!:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywny tag <3
    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis kochana! Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Santa Tell Me ♥ Też uwielbiam :) Czas Świąt rzeczywiście jednoczy ludzi, sprawia, że się uśmiechamy. Niesamowite. Jednak niektórzy nawet w Święta są nerwowi, nie potrafią nad sobą zapanować. Byłam świadkiem bójki w sklepie dwa dni przed Wigilią. Ludzie są różni, jednak jakaś magia jest w tym okresie.
    Życzę Ci wytrwałości w spełnianiu marzeń, zdrowia, szczęścia, miłości, udanego Sylwestra, szczęśliwego Nowego Roku i aby twoje optymistyczne podejście nigdy cię nie opuściło. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka