Blogmas #1: Świąteczne inspiracje- muzyka, zdjęcia, filmy

AAAAAA! Cieszę się najmocniej na świecie, że mamy już grudzień! Jak pamietacie rok temu zrobiłam 'blogosferowską' wersje vlogmasów (które kocham) i postanowiłam kontynuować tą serie również w tym roku. Posty będą raz w tygodniu, prawdopodobnie w weekend, o tematyce świątecznej. Blogmas będzie trwał do 24 grudnia. Jak wiecie, k o c h a m okres przedświąteczny. Jest to dla mnie najbardziej magiczny czas w całym roku. I wcale nie uważam, że jest sztuczny czy przereklamowany. A jako, że dzisiaj startujemy z pierwszym blogmasem, postanowiłam Was trochę rozgrzać i zarazić świąteczną atmosferą. Jak to nie zadziała to ja już nie wiem co. ;) 
Nie ma dobrego wieczoru bez dobrej muzyki! Ja już pominę te klasyki, które, mam nadzieję, znacie i słuchacie. Ja chciałabym podzielić się z Wam czymś, czego nie moge przestać słuchać i moi rodzice są bliscy wyrzucenia mnie z domu z tego powodu. Myślę, że nie zdziwie Was jak powiem: JUSTIN. Jestem nudna, wiem, ALE CO JA MOGE? To jest silniejsze ode mnie. Płyta "Under The Mistletoe" to mi-strzo-stwo. Nawet jeśli nie jesteście zainteresowani taką muzyką to posłuchajcie prosze tylko "Drummer Boy". Ja nawet nie wiem jak ją opisać haha. Jest najbardziej uroczą, śmieszną i świateczną piosenką jaką znał świat! 
No i oczywiście E-pka Arianyyy! "Christmas&Chill". Rozpływam się. Czemu to nie mógł być pełen album? :( po prostu posłuchajcie, nawet jeśli się jakoś mocno nie zakochacie to obiecuje, że dzwoneczki, rytm i teskt obudzą w Was prawdziwe renifery! 
 
 Dobra, więc wróćmy do tematu "dobry wieczór". Załóżmy, że muzykę już mamy, kocyk też, czego brakuje? KSIĄŻKI! Ja z całego serducha polecam nową część Harrego Pottera pt. "Przeklęte Dziecko". Idealna na zimowe wieczory, tylko wy, świeczki i harry. Obiecuje, że na czas czytania przeniesiecie się do miejsca magicznego już samego w sobie- hogwartu. Czy ja muszę coś więcej mówić? Nawet jak teraz o tym pisze to mam przed oczami zaśnieżoną szkołe magii i czarodziejstwa. 
Jak nie lubicie czytać książek, polecam jakiś dobry film! Ja mam swoje ulubione, które co roku oglądam tydzień przed świętami, Wam też polecam! 
  • Renifer Niko ratuje święta
Wychowywany przez matkę Niko wyrusza w podróż, aby poznać ojca pracującego dla Mikołaja." 
  • Love, Rosie
"Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile."
  • Kevin sam w domu
"Przez świąteczny pośpiech ośmioletni Kevin zostaje sam w domu na Boże Narodzenie."
  • Shrek 
"By odzyskać swój dom, brzydki ogr z gadatliwym osłem wyruszają uwolnić piękną księżniczkę."
  • Harry Potter i insygnia śmierci
"Harry, Ron i Hermiona wyruszają odnaleźć horkruksy, dzięki którym Voldemort zapewnił sobie nieśmiertelność. Muszą je wszystkie zniszczyć, by go pokonać."
  • Kraina Lodu
"Kiedy posiadająca moc kontroli nad śniegiem i lodem Elsa sprowadza srogą zimę na swoje królestwo, Anna wyrusza w podróż, aby odszukać siostrę oraz zakończyć pogodowe anomalie."
Myślę, że część z nich już znacie, ale jak widać dla każdego coś dobrego! 
No i jako wisienkę na torcie macie małą dawkę zdjęć światecznych:
 
 
 
 

 

 
 No i to na tyle w tym tygodniu! W mojej głowie jest dużo pomysłów, mam nadzieję, że moje lenistwo mnie nie poniesie i żadnej notki nie zbraknie w tak ważnym czasie. ;) no i koniecznie dajcie mi znać jakie Wy macie nastawienie do świąt? Co sądzicie? Lubicie? Czujecie? Czekam na jakieś fajne historie! No i oczywiście jeśli też macie ochotę zrobić coś takiego na Waszym blogu, to proszę bardzo, nie krępujcie się! Wykorzystujcie ten czas jak możecie, bo zobaczycie jak niemiłosiernie szybko on leci ;) 
Love, Nika. :*

9 komentarzy :

  1. "Przeklęte dziecko" mam w planach (głównie ze względu na Snape'a) - muszę je tylko gdzieś dorwać :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta świąteczna płyta Justina jest po prostu wspaniała, zakochałam się w niej. Słuchając z piosenek z tej płyty czuje już te nadchodzące święta :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, już nie mogę doczekać się świąt :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co takiego ciekawego było w tym poście? ;)

      Usuń
  4. Harry Potter kojarzy mi się ze świętami może nie ostatnia część ze zdjęcia, ale pierwsza bardzo :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kevin w sam domu" to już tradycja :) Obserwuję i zapraszam do mnie: https://sajjida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne świąteczne inspiracje :) Uwielbiam wszystko co jest związane ze świętami :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post i ciekawe inspiracje;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na te blogmasy ^^ Mimo, że jest ich w blogsferze mnóstwo to jednak przyjemnie się czyta takie posty. Też kocham grudzień ♥ Minusem jest zimno •_• Ooo chętnie wysłucham piosenek. Dzisiaj dużo ich było, ale nigdy za wiele :P Te świąteczne najbardziej wpadają w ucho!
    Piosenka Justina jakoś nie specjalnie mi się spodobała :/ Na zimę mam już długą listę książek do przeczytania, więc Harrego muszę odłożyć na później. A filmy muszę dwa z tych obejrzeć po raz pierwszy. Kraina Lodu ♥ Nie może jej zabraknąć i w tym roku! Nie wiem jak innych, ale mnie zaraziłaś świąteczną atmosferą :P Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka