Liebster Blog Award #3

Bardzo miło mi jest Was poinformować, że po raz 3 już zostałam nominowana do LBA. Jest to dla mnie naprawdę spore wyróżnienie, bo oznacza to, że ktoś śledzi te moje poczynania i naprawde mu się podobają, więc jest mi bardzo miło z tegoż powodu. Zostałam nominowana przez Karoline z bloga tajemnicze drzwi, cudowna i silna osoba, polecam Wam wpaść. A dla niewtajemiczonych: "Liebster Blog Award (LBA) to internetowy łańcuszek, w którym nominowani odpowiadają na 11 zadanych pytań przez innych blogerów. Jest to nagroda przyznawana twórcom przez twórców (masło maślane) jako wyraz uznania za ich ciężką pracę. Każdy nominowany wymyśla następnie własne pytania i nominuje do tej zabawy kolejnych 11 osób." Pytania są bardzo fajne, mam nadzieję, że dowiecie się czegoś fajnego o mnie haha
1. Dlaczego założyłam bloga?
Ciężkie pytanie, naprawdę. Z jednej strony dlatego, że od zawsze kochałam pisać i potrzebowałam takiego "piśmienniczego" wyżycia się. Z drugiej zaś strony, z perspektywy czasu wiem, że miało to trochę większy sens. Chciałam po prostu motywować innych ludzi, pokazywać im "mój świat" i udowadniać, że jest on w zupełności taki sam, jak każdego innego człowieka. I motywować nie mam na myśli stricte notek motywacyjnych, bo takich u mnie mało, chcę motywować przez zwykłe posty, np. Ze zdjęciami, pokazując, że nie wstydzę się tego jak wyglądam, tego, że jestem na wózku itd. Nawet takie głupie posty o kosmetykach czy o fashion week'ach pokazują, że jestem normalną dziewczyną z takimi samymi zainteresowaniami jak niejeden/ niejedna z Was. Bardzo często mi piszecie "kurczę, jak ty sobie poradziłaś, to ja nie mogę?" I o to chodzi! Bo skoro ja sobie poradziłam to wy tym bardziej. I dla takich komentarzy chyba blog powstał i ma się dobrze. :)
2. Co sądzisz o osobach, które tworzą design same?
Szaaaacun, naprawdę! Ja mój szablon wzięłam (na legalu oczywiście haha) z bloga blokotka, która zajmuje się właśnie udostępnianiem szablonów itd, więc ja się tym wspomogłam, jednak trochę go spersonalizować pomogła mi moja kumpela po fachu haha z bloga Paluchami. Kiedyś też próbowałam się trochę pobawić, ale język HTML chyba nie jest dla mnie. :D 
3. Jak starasz się promować bloga? 
Jakoś specjalnie się nie staram haha. Ale myślę, że komentowanie u innych blogerów daje bardzo dużo. Oczywiście mam na myśli jakieś rozsądne komentarze, a nie "fajny post, zapraszam do mnie", bo to jest z leksza żałosne. Ale oprócz tego to nie wiem, staram się być aktywna na social mediach, najbardziej na instagramie (@nikabialczak) albo snapchacie (nikaari1), bo to są moje ulubione portale społecznościowe, także zapraszam Was tam serdecznie. 
4. Co myślisz o kom/kom i obs/obs
Ehhh, dla mnie to jest naprawdę smutne, że komuś zależy tylko na cyfrach. Bo przecież Ci, co wymieniają się tymi komentarzami i obserwacjami są w ogóle nieaktywni. Klikają ten głupi przycisk "follow" i na tym się kończy. Napisałam o tym notke, która jest już dosyć stara, więc nie jest najlepsza stylistycznie, ale moje zdanie w tej sprawie się nie zmieniło póki co, więc KLIK
5. Ulubiony film?
Wiecie co? W sobote z moją najkochańszą kuzynką obejrzałyśmy chyba najlepszy film w moim życiu pt. "Do utraty sił". Opowiada on o mężczyźnie- bokserze, który wychował się w sierocińcu, jednakże zrobił wielką kariere w swoim zawodzie, był mistrzem świata bodajże czy jakoś tak. Miał żonę i córeczkę. Niestety jego żona została zamordowana na bankiecie przez jednego z jego wrogów i reszta filmu opowiada o jego życiu "po" tym całym wydarzeniu. Jak się stoczył, jak stracił córeczkę, jak go znienawidziła i jak stracił wszystkie dobra materialne. Naprawdę polecam, bardzo wzruszający i dający do myślenia film. Myślę, że powinni go obejrzeć napewno maturzyści/ osoby mające za niedługo mature, ponieważ z tego filmu można wyciągnąć naprawdę wiele motywów. 
6. Wolisz gry komputerowe czy planszowe? Jakie?
Planszowe. Z komputerowych gram tylko w simsy haha. A planszowe lubię bardzo, chyba większość, ale nie mam ulubionej. 
7. Bajki Disney'a czy Dreamworks?
Disney'a. Jakoś mam chyba sentyment. No i są tak pięknie zrobione i z takim przekazem czasami, że mogę się zachwycać i zachwycać. 
8. Miałaś lub masz pamiętnik?
Czy jest jakaś dziewczyna, która nie prowadziła nigdy pamiętnika? :D pewnie, że prowadziłam, teraz jakoś to mnie nie kręci i też nie mam czasu, ale np. Moim pierwszym zadaniem na j. Polski było pisanie pamiętnika przez 2 tyg. Ciekawe przeżycie, miałam taki trochę throwback haha. 
9. Twoja ulubiona książka?
Harry Potter. Nieistotne która część. Po prostu Harry Potter. 
10. Jakie masz social media?
No to reklama123:
Instagram- @nikabialczak
Snapchat- @nikaari1
Facebook, ale raczej prywatny
Twitter tak samo
I to chyba wszystko haha. Jeszcze mam spotify oczywiście, ale to nic ciekawego raczej. Chociaż jeżeli jesteście ciekawi czego słucham (nie ma tam samego Justina i Ariany, i promise haha) to możecie mnie obserwować pod nickiem @nikabialczak i obczaić moją playliste "favs"
11. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Kurcze, nie wiem, ale pierwsze co mi przychodzi na myśl to pierwsze wakacje za granicą w Chorowacji. Miałam wtedy 9 (?) lat i wspominam je jako jedne z najlepszych wakacji. No i też wakacje z moją kuzynką też do Chorowacji w 2014 r, ale nie wiem czy to sie zalicza do dzieciństwa haha

Więęęc... ja nominuje:
6. Rilseee
9. Asziaa
10. Ayuna

Moje 11 pytań do Was brzmi następująco:
1. Skąd czerpiesz inspiracje? 
2. Twój ulubiony blogger? ( pomijając Maffashion i Jessice Mercedes :D)
3. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu i dlaczego?
4. Czy pieniądze według ciebie dają szczęście?
5. Jaką masz relacje z rodzicami? 
6. Plany na przyszłość?
7. 3 rzeczy, którym nie umiesz się oprzeć to...?
8. Gdybyś dostał/a milion złoty i miałabyś/ miałbyś wydać je w godzinę, co byś kupiła?
9. Największe, największe marzenie? 
10. Co sądzisz o "dzisiejszej młodzieży"? 
11. Masz jakieś lęki? Czego boisz się najbardziej?

Jeżeli chcecie możecie odpowiadać w komentarzach nawet jeśli nie ma Was na liście nominowanych! Nominuje wszystkich. :D ja jeszcze raz dziękuje za wyróżnienie Karolinie!
Do następnej, with love. 
Nika. 

4 komentarze :

  1. Ja też z gier komputerowych lubię tylko The Sims, a najbardziej lubię trójeczkę :3
    Kiedyś przez bardzo krótki okres czasu prowadziłam regularnie pamiętnik. Teraz tylko napiszę coś w nim, kiedy mam w sobie bardzo dużo emocji i muszę je jakoś "wylać" z siebie.
    Kocham "Harry'ego Pottera" (dzięki niemu zaczęłam czytać). Zajmuje specjalne miejsce w moim sercu tuż obok serii "Ulysses Moore" (też polecam ten cykl; dzięki niemu zaczęłam pisać).
    Moim pierwszym wspomnieniem jest przeglądanie książki z obrazkami w przedszkolu. Miałam z pięć lat i nie miałam się z kim bawić (podejrzewam, że prawdopodobnie nie dogadywałam się z innymi dziećmi).
    Dziękuję za nominację :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! Fajnie, że swoim blogiem starasz się motywować ludzi :) Czasami człowiek nie ma sił, a zwykłym postem można nieraz kogoś zmotywować ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację, ale muszę odmówić :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację, za kilka dni na pewno taki post pojawi się u mnie na blogu <3 Zapraszam: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka