Q&A- blog, autorytet i inspiracje

Hejhej! Musze Wam powiedzieć, że naprawdę wzruszyłam się tym jakie piękne pytania od Was dostałam, za które bardzo dziękuję, ciesze się niesamowicie i mam nadzieję że moje odpowiedzi będą dla was usatysfakcjonujące. Let's go!
1. Czy masz swój autorytet? Kim jest dla ciebie ta osoba? 
Myślę, że każdy taką osobę posiada, a przynajmniej choć raz w swoim życiu, w pewnym okresie posiadał. Oprócz tego, że moim autorytetem są moi idole czyli Justin Bieber i Ariane Grande, młodzi, zdolni, osiągneli w życiu więcej niż niejeden człowiek i nawet mimo tego, że mieli różnego rodzaju dołki i skandale to są wciąż są na podium, oboje mają swoje światowe trasy (na jednej już byłam, na drugą sie wybieram hehehe) i naprawdę jestem z nich dumna i podziwiam, ale drugą taką osobą są moi bliscy. Zwłaszcza moi rodzice i brat. Wiecie, nie łatwo ze mną wytrzymać, nie było im pewnie łatwo, a mimo wszystko są ze mną, zdecydowali się mnie wychować za co jestem im bardzo wdzięczna, bo wiem, jaki trud musieli przy tym podjąć. 
2. Jaki jest twój sposób na naukę?
No przede wszystkim wyłączam wszystko, co może mnie zdekoncentrować czy oderwać. Mam na myśli oczywiście głównie telefon, po prostu odłożyć go gdzieś, gdzie go nie widzimy, żeby nas nie korciło. A oprócz tego uwieeeelbiam robić notatki z tego, czego mam się nauczyć. Po prostu biore kartkę i piszę najważniejsze rzeczy, najlepiej kolorami i niedość, że zapamiętuje pisząc, mam najważniejsze rzeczy na jednej kartce i nie musze szukać w książce 50 razy tego samego, to jeszcze tą kartke mogę gdzieś schować i zawsze może się przydać. Ja w tym roku założyłam teczkę i to byl strzał w 10!
3. Czy uważasz się za szczęśliwą osobę? Jeśli tak, to co cię nią czyni? 
Wiecie, bycie osobą szczęśliwą jest bardzo chwiejne, wystarczy jedno wydarzenie i od razu całe życie zmienia się o 180 stopni, dlatego czy ogólnie czuję się osobą szczęśliwą to cieżko stwierdzić, ale na dzień dzisiejszy to owszem. Co mnie nią czyni? Spełnione marzenia, życie w zgodzie z osobami dla mnie ważnymi, ferie, śnieg, ciepłe kakao. Bardzo fajne pytanie, jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi? 
4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś i czy polecasz? 
Ostatnio przeczytałam lekture- króla Edypa, którego niekoniecznie polecam, ale jeśli chodzi o książke z własnej woli to przeczytałam Fangirl i jest świeeetna! Polecam. Młodzieżowa, szybko się czyta, wciąga i pięknie wydana!
5. Masz motto życiowe za którym podążasz przez życie? Jak tak to jakie? 
Kurcze, powiem Wam szczerze, że nie za bardzo. Ja po prostu kieruje się taka zasadą, żeby nie wchodzić nikomu w drogę, robić swoje, spełniać marzenia, bo jak nie teraz to kiedy? Słuchać dużo muzyki, dużo się uśmiechać i być miłym. Po prostu. 
6. Jakiej muzyki słuchasz? Twój ulubiony wykonawca? 
Słucham głównie popu, no i oczywiście Justina i Ariane. No ale, żeby nie było, że słucham tylko ich, to uwielbiam jeszcze Ed'a Sheeran'a, Selene Gomez, Shawna Mendesa, Rihanne, The Weeknd, Drake'a, Nicki Minaj i naprawdę jest tego duuużo. 
7. Czym jest dla ciebie blog?
Pasją. Naprawdę. Formą wyrażania siebie, inspirowana innych, pokazywania, że można, jeśli się chce, uświadamiania ludzi, że osoby niepełnosprawne myślą dokładnie o tym samym co każdy inny człowiek i mają dokładnie takie same potrzeby (może dlatego, że jesteśmy ludźmi, halo?), a blog również pomaga mi w samorealizacji. 
8. Co lubisz robić w wolnej chwili?
Odpoczywać. :D mam tak mało wolnego czasu w roku szkolnym, że jak tylko takowy znajde to przeznaczam go dla siebie i na "nic nie robienie" 
9. Co chciałabyś studiować?
Filologie Angielską. Nie wiem co tu mogę dodać, szybko, prosto i na temat haha
10. Skąd czerpiesz energie?
No właśnie to jest takie śmieszne pytanie, bo ja tą energie po prostu mam. Nie wiem skąd, taka się po prostu urodziłam, jestem w 100% optymistką, mam lekkie ADHD, kocham ludzi i życie. Energia sama się tworzy. A jak jej nie ma to leże i czekam aż napłynie. ;) 
11. Jak dogadujesz się z rodzicami?
Chyba dobrze, nigdy nie miałam jakiegoś specjalnego problemu z tym. Ogólnie mój okres dojrzewania przeszedł dosyć łagodnie.. chyba że jeszcze się nie zaczął. :D czasami się oczywiście kłócimy i czasami faktycznie coś odpyskne, ale wydaje mi się, że jest to wszystko w granicach normy. 
12. Czy powiedziałaś komuś o tym, że prowadzisz bloga? Jak tak to komu?
Raczej wszyscy wiedzą, nie czułam takiej potrzeby, żeby to ukrywać. :)
13. Jakie są twoje największe marzenia?
Mam dwa. Pierwsze to tak jak pisałam w ostatniej notce, Los Angeles i coachella. Ale nigdy sama. Jest tylko jedna osoba z którą bym pojechała i ona wie, że o niej pisze. :* a drugie to M&G z Justinem lub Arianą. Drogie te moje marzenia......  
14. Czy inspirujesz się kimś/ czymś pisząc posty na bloga? 
Oczywiście! Bardzo inspiruję się oczywiście Maffashion, którą uwielbiam i Jessicą Mercedes. To są moje "guru modowe". Albo bardzo często inspiruję się też Wami! Wchodze na wasze blogi i nagle do mojej głowy wpada jakiś pomysł. Kurczę, samo życie jest takie inspirujące! Dlaczego ludzie tego nie widzą? 

To były wszystkieee pytanka! Świetne. Mnie się bardzo podobały, jestem z was naprawde dumna, tworzymy super, malutki kawałek internetu. Oby tak dalej! Luv i dzięki, że wciaż jesteście i mam dla kogo pisać. 
Nika. 
..................................................................................
Ostatnio podszedł do mnie pan przedstawiciel z rodziny jednorożcowatych i powiedział, że mam super instagrama, więc wbijajcie! 
Insta- @nikabialczak  

6 komentarzy :

  1. Ja nie mam autorytetu - po prostu od różnych ludzi czerpię rzeczy, które są dla mnie najbardziej w nich wartościowe.
    Ja głównie słucham starej muzyki czegoś w stylu indie ;)
    "Fangirl' może nie jest arcydziełem, ale mi poprawiło humor, kiedy tego potrzebowałam ;) Hah, w listopadzie czytałam "Króla Edypa" i jak na razie uważam go za najbardziej patologiczną książkę, jaką przeczytałam.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś tych pytań naprawdę sporo. Super masz czytelników! :D Mój sposób na naukę jest taki sam. Robienie notatek mnie odpręża. Trochę gorzej potem z nauką tego, ale nie jest źle :P W trzecim pytaniu tak jak napisałaś wszystko zależy od punktu, w którym się znajdujemy. Obecnie nie mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwym człowiekiem. Chociaż tak naprawdę mam większość czego potrzebuje i doceniam to. Czasami też się zastanawiam skąd biorę energię na to wszystko. Często mam ją w sobie tak po prostu, ale są też dni, kiedy brakuje motywacji. Marzenia drogie, ale będę trzymała kciuki, żeby udało Ci się je spełnić :D Świetny post ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę studiować filologi angielską :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka