TOP 5 MODELEK

Hejhejhej! Ciesze się, że spodobała wam się ostatnia notka, bo sie trochę nią stresowałam haha. Dzisiaj przychodzę już z luźniejszym postem, bo pokażę Wam moje top 5 ulubionych modelek. Dacie znać kogo lubicie, kogo nie i dlaczego oraz kogo byście do listy dodali! 
5. Anja Rubik
 
 No wiadomka! Nasza Polska modowa dumna! Mi Anja z wyglądu bardzo się podoba i mimo tego, że faktycznie jest chudziutka, to ma w sobie coś takiego, co przyciąga wzrok. Na jej kampanie z firmą APART nie mogłam się napatrzeć! 
4. Hailey Baldwin
 
 Jak dla mnie to Hailey jest niesamowicie urocza i profesjonalna w tym co robi. Kampania Guess'a to dla mnie życie! Piękna, młoda i pożądana! Przez samego Justina Biebera ;) (może to dlatego mam do niej taki sentyment haha)
3. Kendall Jenner
 
 No i nie mogło zabraknąć sióstr Jenner! (Spoiler: zaraz będzie druga haha) Przepiękna, jest moim body goalem. Opócz tego, że jest pracowitą kobietą, mającą kupe kasy, to przy tym niesamowicie prawdziwą i dobrą! Widać, że jest bardzo wdzięczna za wszystko co osiągnęła. Inspiruje się nią bardzo, bo nie mogę wyrazić tego jak bardzo jestem nią zauroczona! Oddałabym wszystko, żeby móc chwilę z nią porozmawiać..
2. Kylie Jenner











 
 No i tak jak powiedziałam, jest i druga z sióstr! W sumie nie potrafię wybrać między nimi dwoma, są jak dla mnie na tym samym miejscu, ale uroda Kylie chyba troche bardziej przypadła mi do gustu, ale jednocześnie również przeraża, bo jest ona tylko 3 lata starsza ode mnie a, nie ukrywajmy, wygląda jak naprawdę dojrzała kobieta. Jest to kontrowersyjna postać, ale ja bardzo jej kibucuje, bo wyobrażam sobie jaką presje musi czuć będąc, HALO, JEDNĄ Z ISTOTNIEJSZYCH OSÓB W SHOW-BIZNESIE. Jestem bardzo ciekawa waszch opinii na jej temat. ;)
1. Gigi Hadid
 
 JAK PATRZE NA TE ZDJĘCIA TO ZASTANAWIAM SIĘ CZY LEGALNE JEST WYGLĄDAĆ TAK DOBRZE? Przepiękna, UROCZA, kochana, seksowana i skazana na sukces. :) Gigi Hadid x Tommy Hilfiger wciąż mnie kuuusi. Widziałam z jej udziałem pare eventów i byłam zdumiona jej zachowaniem! Z każdym porozmawiała, zrobiła zdjęcie, przytuliła i tak cudownie się uśmiechała! To ona jest moją największą inspiracją pod wzgędem wszystkim haha. 
Ostatnie dwie notki były bardzo długie, więc stwierdziłam, że teraz zrobię coś luźnego, przyjemnego i szybkiego i mam nadzieje że się podobało! Koniecznie dajcie znać co myślicie o poszczególnych osobach i dodajcie też coś od siebie. Miłego wieczoru i do następnej! 
Nika. :*
Ps. Już za 6 dni jadę na koncert Justina, jestem tak podekscytowana, że jeszcze w to nie wierze, ale jeśli mogłabym coś dla was zrobić to piszcie na mojego mail'a- nikabialczak@gmail.com . Możecie podawać numery, żebym do Was zadzwoniła czy zrobiła jakieś specjalnie nagranie. Chce, żeby te osoby, które na koncercie być nie mogą, poczuły choć w 1% magię tamtejszego miejsca. Oczywiście notka będzie, ale jakbyście chcieli czegoś dodatkowego to piszcie! Jak ktoś jedzie również to DO ZOBACZENIA!! Będę też nagrywała coś na snapie- nikaari1, ale nie dużo, bo jednak chcę wykorzystać chwile i bawić się jak najbardziej potrafię, Wam też polecam. :) 

5 komentarzy :

  1. Śliczne te modelki, mnie też bardzo podoba się Anja Rubik, w końcu Polska ma się czym pochwalić. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to nigdy modelkami się jakoś nie interesowałam i nie znam zbyt wielu xD Tym postem zachęciłaś mnie do wgłębienia się w temat i poznania bliżej osoby Anji Rubik ;) Przyznam, że podoba mi się jej uroda. O tej drugiej pierwszy raz słyszę xD No ale nie da się ukryć, że jest śliczna. Bardzo podoba mi się jej nos i usta ♥ Siostry... mi bardziej przypadła do gustu uroda Kendall :) Udanego koncertu! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję koncertu Justina! <3 Mega kochana jest Twoja postawa- mówię tu o dzwonieniu do fanek, które nie mogą być na koncercie! Co do posta, jako tako wiem coś tylko o Anji :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 podoba mi się najbardziej Hyh :D

    sakuranokii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam panią numer 1, Anje Rubik! Jest trochę za bardzo szczupła jak na mój gust, ale bardzo szykowna i seksowna! Lubię także modelkę Lily Cole, znasz? :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka