Roczek Believe! + KONKURS

No hejka kochani!
O jejku nawet nie wiem od czego zacząć! R O K jestem tu już z Wami! To kupa czasu, a ja nawet nie wiem kiedy i jak.. Pierwszy raz jestem tutaj tak długo i nawet nie wiecie jaka jestem z NAS dumna! Bo to dzięki Tobie, drogi obserwatorze jestem tu gdzie jestem, robię to co robię i jestem cholernie szczęśliwa, że mogę się rozwijać, być w tym wszystkim coraz lepsza, inspirować innych, to niesamowite uczucie. Choć wiem, że muszę się jeszcze duuużo nauczyć- nie spocznę na laurach. Przez ten rok nauczyłam się lekkości w pisaniu, zaczęłam w końcu zwracać uwagę na jakość tekstu, a nie na ilość. Zaczęłam też interesować się przecinkami, co później pomagało mi w wypracowaniach z języka polskiego. Stałam się bardziej systematyczna, bo jednak w 90% udawało mi się wstawiać te notki na czas. :D Jeżeli jesteście ze mną od początku to kojarzycie zdjęcia, które wstawiałam na początku- zero światła, przy niektórych mogłabym piksele policzyć i totalny bajzel w tle. Oczywiście nie mówię, że teraz jest idealnie, zdarzają się wpadki, ale już bardziej zwracam na takie rzeczy uwagę. Odwiedziliście mnie tu ponad 10 000 razy, a 81 osób zadeklarowało się, że chcę mnie czytać i podoba im się co robię. Zostało opublikowanych 54 postów i 422 komentarze. Stronka na facebook'u ma 33 polubienia, a na snapie mam 300 punktów. Oprócz Polski odwiedziły mnie jeszcze następująca kraje:
-Fracja; 477 razy
-USA; 411 razy
-Niemcy; 144 razy
-UK; 71 razy
-Rosja; 60 razy
-Holandia; 41 razy
-Turcja 30 razy
-Hiszpania; 17 razy
-Norwegia; 17 razy
W życiu się Wam nie odwdzięczę za to wszystko, ale postanowiłam, że chociaż tyle mogę dla Was zrobić i wymyśliłam szybciutki konkursik.
Zasady konkursu:
-Nie musisz, ale fajnie by było gdybyś został publicznym obserwatorem mojego bloga
-Jeśli zdecydujesz się na udział w konkursie w komentarzu zostaw mi swój adres e-mail w razie wygranej, żebym mogła się z tobą skontaktować
-'Pytanie' konkursowe brzmi: Jak znalazłeś się na moim blogu? Co w nim lubisz, a czego niekoniecznie? Może macie dla mnie jakieś rady? PISZCIE ŚMIAŁO!
- Ogłoszenie wyników: 18/19.10.2015
Ale czymże byłby konkurs bez nagrody! A nagrodą są......

słodycze zamieszczone na zdjęciu+ małe własnoręczne podziękowania! Chyba wszyscy lubią słodycze, prawda? Przy okazji zbliża nie halloween, więc możecie to potraktować jako właśnie halloween'owe rozdanie, więc zapraszam do wzięcia udziału!
A tymczasem dziękuje Wam za uwagę i za caaaaały ten rok, życzę sobie i Wam kolenych 10 lat!
Buzi!
---------------------------------------------------------------
Fanpage- KLIK
Snapchat-nikaari1

7 komentarzy :

  1. Gratuluje roku <3
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/jesienny-zachod.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę słodyyycze! Chcę bardzo! yyy, za co lubię Twój blog? Za to że jest, że jak się nie widzimy, to mogę poczytać co u Ciebie i za to jak dojrzałaś w pisaniu, w doborze szablonu, kolorów, zdjęć... Wszystko jest DOBRE. :)
    to co, dasz mi coś słodkiego? :D proooszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko. Jakie pyszności <3 Trafilam na Twojego bloga, ponieważ coś mnie podkusiło, żeby akurat w Twój link w komentarzu wejść. Bloga już przejrzałam, jest świetny. OCZYWIŚCIE OD RAZU OBSERWUJĘ! Nie będzie to odpowiedź na miarę wygrania tego całego szczęścia z fotki wyżej, ale najbardziej podoba mi się Twoja SZCZEROŚĆ i POZYTYWNE PODEJŚCIE DO ŻYCIA. Widać, że każdy post jest pisany prosto z serca, nie jest wymuszony, nie piszesz dlatego, że wypada napisać. Jestem zachwycona. Mimo to, że nie piszesz o niczym konkretnym, po prostu opisujesz bieżące sprawy, jest wiele osób które czytają Twojego bloga. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam.
    Pozdrawiam gorąco! :*
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów :D

    W twoim blogu cenie szczerość, widać, że pisanie sprawia ci radość :D A mi czytanie twojego bloga zawsze poprawia humor :D Jak trafiłam ? Poleciła mi go koleżanka :D
    (miczagblogger@gmail.com)

    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje zapraszam

    http://weronika-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka