Wieeelki haul zakupowy!

Hejka! Zapraszam Was dzisiaj na duży (jak na mnie ;) ) haul zakupowy. Będą głównie kosmetyki, ale ciuszki rzeczy również się znajdą. No to zaczynamy!

 Tak prezentuje się cały zbiór służący do upiększania. :D Jak widzicie najwięcej jest lakierów, więc zacznijmy właśnie od nich:
 
Jak wiecie ja kocham malować paznokcie i potrafię mieć w ciągu tygodnia 3 różne kolory, więc tym razem również postanowiłam "zaopatrzyć" się w dostawę z golden rose. Złożyłam zamówienie i przyszły moje "dzieci". SĄ IDEALNE. <3 Większości są to zwykłe lakiery, jednak nie mogło tu zabraknąć pewnych perełek :D


z lewej strony mamy top coat, ale jak widzicie- nie taki zwykły. Są to holograficzne cząsteczki, które ja nazywam odłamkami płyty. Wygląda to świetnie, ale fatalnie się nakłada! No chyba, że ja robię coś źle, ale albo mi te kawałki spadają z pędzelka albo na samym paznokciu zostają dwie, trzy ozdoby.. Coś muszę wykombinować. :) Za to z prawej strony mamy odżywkę bez formadyhyldu, czyli substancji, która może być bardzo niebezpieczna dla naszego paznokcia, więc duży plus za to.  Odżywka ma Nam przyśpieszyć wzrost paznokcia i zapobiec jego łamaniu się. Producent pisze, że należy stosować ją raz w tygodniu jako baza pod lakier. To jest dopiero drugi dzień od kiedy mam ją na paznokciach, więc jeszcze nie mogę dużo o niej powiedzieć, na pewno jej atutem jest przepiękne opakowanie! Jeśli chcecie żebym zrobiła jakiś test tej odżywki- piszcie w komentarzach!

Dalej mamy krem BB tym razem z rimmel. Nie wiem co by tu o nim napisać, u mnie się sprawdza, ja nie potrzebuje jakiegoś dużego krycia, więc jest oki. U mnie w rossmanie był w promocji i dostałam go za jakieś 10 zł. :D



Tutaj mamy 3 jak najbardziej trafione produkty do ust. Pierwsza pomadka- piękny róż. Może zdjęcie nie oddaje tak koloru jaki jest w rzeczywistości czyli takiej pięknej malinki.<3 Drugi produkt to wazelinka do ust o zapachu arbuza. Fajnie nawilża, pięknie pachnie i ogólnie jest niemalże przeźroczysta, daje tylko taki naturalny odcień na ustach. No i trzecia, zdecydowanie najlepsza, najpiękniejsza i w ogóle naj szminka Golden Rose velvet matte, który okazał się strzałem w dziesiątkę! Cena to tylko 11,90 zł, więc o tym to już nie mówię, piękna ognista czerwień, w 100% mat, na pewno na jednej nie spocznę! Zobaczcie jak prezentuje się na ustach:

Nie zwracajcie uwagi na ręcznik, proszę. :D


pepco

pepco
Reserved
no i ciuchów nie mogło zabraknąć, a że idzie lato, więc legginsy i spódniczki idą w ruch, ale to bardzo dobrze według mnie, ciepełko idzie :)

To już wszystko, jeśli dotrwaliście do końca to zostawcie po sobie ślad. Miłego tygodnia i do następnej notki. :*

9 komentarzy :

  1. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No z tym kremem w tej cenie, to faktycznie trafiłaś :) Bardzo podobają mi się też te pomadki, czekam na recenzję odżywki, bo również zapuszczam paznokcie, a mam je trochę zniszczone :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna pomadka :)
    Na moim blogu pisałaś na temat wspólnej obserwacji- ja juz i czekam na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka jest świetna!
    http://weronika-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie zakupy widzę :D
    Sama muszę się wybrać na taki shopping ^^
    Wspaniały post :)
    Obserwuję,
    zajrzyj do mnie, skomentuj, poczytaj, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne legginsy :)
    zapraszam
    http://femmesxxfatales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka