Chorowitek..

Hej! Dzisiejszy post nie będzie o czymś konkretnym, ale czy zawsze musi być wszystko zaplanowane? Czułam potrzebę napisania notki, i już. xD Tak spontanicznie. :) Ok, kończę zanudzać. Na sam początek Was trochę zdołuje... Bo kiedy wy już o 6 rano będziecie wstawać by zdążyć do szkoły, a potem będziecie w niej siedzieć 6-7h, to ja będę leżeć w ciepłym łóżeczku, delektując się kubkiem kakao. <3 Jestem chora i dlateeego, ferie dopiero za półtora tygodnia. :/ Chyba... Ej, ja nie wiem kiedy mam ferie. :o Wiem, że za niedługo. Aż się sama dziwie, że.... CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE? Eeeeeee! znowu zboczyłam z tematu... Jak ktoś przeczyta tą notkę do końca i ją zrozumie, to dam nobla.. Dobra, wracając do choroby to nie jest aż tak źle, że umieram czy coś, boli mnie tylko gardło, więc jest oki. :) Dzisiaj dzień babci, więc byłam w odwiedzinach i tutaj chwila ciszy dla moich uszu.. Pojechaliśmy tam z moimi dwiema młodszymi kuzynkami (6 i 7 lat) oraz moim kochanym psem. Kiedy dotarliśmy na miejsce zaczęły się krzyki, piski, skakanie i WSZYSTKO. Pogoń za psem, zabieranie mu piłki, papugowanie po sobie wyrazów, chęć ciągłego bawienia się ze mną i moim telefonem, marudzenie oraz granie na organkach, naprawdę dało mi to wszystko popalić.. Lubię małe dzieci, nawet bardzo, ale kiedy... się nie drą. I nie robią kupy. I kiedy nie rzygają. I kiedy śpią.. Jaki z tego wniosek? Dzieciaki od 1 do 10 roku życia lubię tylko na chwilkę. :D Przepraszam, jestem straszna wiem, ale ja już przywykłam do spokoju. Kiedy wracałam marzyłam tylko o tym, aby położyć się do swojego łóżeczka W CISZY, ubrać wygodną, luźną piżamkę, i coś dla Was napisać. W skali od 1-10 jak bardzo kocham mój dom? 10,5 :) I tym chyba zakończymy tą notkę.. AAAAA! Chciałam Wam baaaardzo podziękować, bo liczba wyświetleń wybiła ponad 2600, a obserwatorów prawie 30! Dziękuje! :* No, to tyle, jest 23, więc dobranoc kochani. :) Łapcie zdjęcia jeszcze z sesji z Anetką, które leżą i nie mam gdzie ich wcisnąć.
Ps. jeszcze trochę ich mam :)

Komentujcie! :*








Sweterek- tally weijl
torba-reserved

13 komentarzy :

  1. Bardzo fajny blog! Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji u mnie na blogu :)

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem chora i się rano wyleguje w łóżku. Śliczne zdjęcia.
    Obserwuje i liczę na rewanż jeśli Ci się spodoba u mnie.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wygląd bloga:)A co do notatki to uwielbiam czytać takie właśnie spontaniczne :) Obserwuję i liczę na rewanż :D http://kasialifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach cisza błogi stan :)
    Piękny makijaż, uwielbiam oczy w takich ciemnych kolorach!
    Pozdrawiam, trzymaj się cieplutko :*
    gold-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się cały dzień w domku
    Bardzo fajne zdjęcia
    Zdrowiej :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post.
    Ja chora :(
    Ładne zdjęcia !
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. profesjonalne zdjęcia ;]
    zdrowiej! :))
    i fajnie że notka spontaniczna!
    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia, ponadto jesteś prześliczna:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka