Rossmanowy szał!

Hej! Ostatnio załapałam w rossmanie kilka ciekawych rzeczy którymi postanowiłam się z wami podzielić. No to zaczynajmy. :)


Oto co Wam dzisiaj pokaże :)

Od lewej: matowy top coat i dwa zwykłe lakiery 
Skupie się bardziej na tym pierwszym lakierze, bo te dwa następne są to najzwyklejsze jakie mogą być. No więc co to takiego matte top coat?
Matte top coat jest to taka bezbarwna odżywka (?) dzięki której nasze paznokcie stają się... Matowe! Wystarczy zwykły lakier i na to położyć top coat, który zasycha w minutę (dosłownie!) i mamy mniej więcej taki efekt:

I od razu wybaczcie za wszelkie niedociągnięcia, ale po pierwsze nie jestem mistrzem malowania paznokci, po drugie robiłam to pierwszy raz i myślałam, że jedna warstwa lakieru wystarczy, a w moim przypadku- nie starczyła, no i po trzecie zdjęcie jest po dwóch dniach pomalowania, więc wyszło jak wyszło..
Ok, lecimy dalej.

Od lewej: niebieski żel do włosów, pianka schwarzkopf
Jeśli chodzi o piankę- to jest najlepsza, taka delikatna, pięknie układa włosy i w ogóle, ale jak mówimy o żelu to ughhh... Kupiłam go na allegro i... Masakra.. Ale to może mój błąd, nie wiem. Było napisane, że jest żel koloryzujący, że jest super blablabla, no i ja podjarana, że będę mieć niebieskie włosy, świetnie normalnie ah no i go kupiłam. No ale w moim przekonaniu żel to coś takiego jak lakier do włosów, bo takowe też miałam. Po kilku dniach przyszła paczka, no i próba generalna... BACH, czar prysł... Wyglądałam jakbym z miesiąc włosów nie myła, całe posklejane, a w dotyku jak siano.. Lepiej wydać kilka zł więcej na farbę, niż użerać się z... tym czymś :D Nie polecam, ale piankę, jak najbardziej.
Puder do włosów

Jest to mój ulubiony preparat na włosy, ponieważ w ogóle go nie widać, ani nie czuć, włosy są delikatne a puder dodaje objętości i również działa jak lakier- czyli usztywnia naszą fryzurę. Bardzo łatwy w użyciu:

sposób użycia


a wygląda to mniej więcej tak:



czyli nie ma śladu po pudrze, a włosy są delikatnie uniesione :)


Moje dwie ulubione szminki, chociaż ja osobiście wole tą pierwszą. Są mega delikatne, fajnie nawilżają usta, no i fajnie wyglądają. :D

Maskara Rimmel, korektor

Kocham tą maskarę! Bardzo wydłuża rzęsy, podkręca je i są naprawdę mega czarne (nie wiem czy to zdanie miało sens xD). Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych maskar jakie miałam.
A korektor kupuje ciągle ten sam, nie mam zamiaru go zmieniać, bo po prostu on mi w zupełności wystarcza. Nie muszę nic wyciskać, wystarczy że przekręcę zakrętkę, (?) korek (?) nie wiem jak to się nazywa, wybaczcie :D

Guma stylizująca
Szczerze? to pierwszy raz takie coś widziałam na oczy, ale zaciekawiło mnie to, więc kupiłam. I nie żałuje.. :)
Działa podobnie jak pianka, tyle że straaasznie się ciągnie (stąd też nazwa) i pięknie według mnie pachnie!

Pomadka BABY LIPS
Jest to ostatni produkt, który Wam opisze. Niestety nie mam takiego 'mojego' zdjęcia, bo nie wiem gdzie tą pomadkę podziałam, ale jest ona FAN-TA-STY-CZNA! Na moje spierzchnięte usta to zbawienie, taka delikatna tylko raz przejedziesz po ustach i mmmmm.. :D Tak pięknie pachnie, że najchętniej to bym ją zjadła :D. Naprawdę pooolecaaaam!

To już wszystkie rzeczy, które miałam wam do pokazania, mam nadzieje, że notka Wam się chociaż troszkę podobała, chociaż wiem, że był tu lekki chaos i że powtarzałam niektóre wyrazy z pięć razy, ale chwilowo mam głowę w chmurach, ponieważ... Kupiłam nowy telefon. :) Więc za jakieś 2 tyg. możecie się spodziewać małej recenzji. :)
I mam do Was prośbę.. Możecie mi napisać w komentarzach jakieś pytania do mnie, bo chciałabym zrobić notkę w stylu "FAQ", ale do tego jesteście bardzo potrzebni. :)
A może macie któreś z tych kosmetyków? Albo chcecie mi coś polecić? KOMENTUJCIE!
Do następnej :*

4 komentarze :

  1. Świetny post i szablon
    Podoba mi się twój blog
    Może wzajemna obserwacja?
    MÓJ BLOG ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo ile rzeczy, ten puder do włosów jest świetny!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz Blog (Twins life.) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog ! :D
    Świetne porady ;)
    Mam ten matowy top coat jest całkiem niezły.
    Dziękuję bardzo za miły komentarz u mnie na blogu ;***
    Bardzo podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga jest ciekawy ^^
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Ja już zaobserwowałam mam nadzieję że mogę liczyć na uczciwy rewanż <3
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika ��
    To kiedy na zdjecia ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka