Po raz trzeci na bloggerze

Witajcie znowu! Moze niektórzy znają już mnie z poprzednich blogów, ale opowiem troche o sobie dla tych którzy jeszcze nie mieli z moją osobą do czynienia. 
•Kim ja w ogole jestem?!
Nazywam się Weronika, mam 14 lat, i niech was nie odrazi mój wiek, bo nie jestem jak wszystkie dziewczyny w moim wieku, i nie będę wam tu pisała o moich super chłopakach czy o tym ile razy z kim się przelizałam itd, itd, bo nie o to tutaj chodzi. Wcając do informacji na mój temat to mogę jeszcze powiedzieć, że jestem niepełnosprawna i jeżdzę na wózku elektrycznym od 7 roku życia. Tzn. Niepełnosprawna jestem od urodzona, ale maszynę posiadam od pierwszej klasy podstawówki. Kocham śpiewać, to moje hobby. Uwielbiam być też fotografowana. Chodze już do 2 gimnazjum, klasę mam najlepszą na świecie mimo mojej niepełnosprawności.  Na bloggerze jestem juz trzeci raz, stąd też tytuł posta. Dlaczego trzeci? Ponieważ przy pierwszym blogu zapomniałam hasła ( :| ) czego baaaardzo ale to bardzo żałuje, bo było już was czyli ludzi obserwujących tamtejszego bloga dużo. :( No ale nic, żyje się dalej, założyłam drugiego, który mi sie po prostu nie podobał, więc przestałam go prowadzić. A swoją drogą rzadko dodawałam notki, bo nie mialam dla kogo. Mam nadzieje, że tutaj bedzie inaczej. 
•Czego się możecie tutaj spodziewać?
Wszystkiego. Dosłownie. Poczynając od mody kończąc po opowiadania co u mnie itd. Nie bójcie się, nie bedzie tu bałaganu, poukładam to wszystko żeby miało to ręce i nogi. Ale przede wszystkim będę tu ja. 100% ja. Jak będę w posiadaniu czegoś ciekawego to opowiem, będą zdjęcia. Duuużo zdjęć :D pod każdym zdjęciem chciałabym podpisać skąd mam różne ciuchy, bo o to też mnie niektórzy pytają, ale od razu mówię, że ja ciuchów dużo nie mam, więc nie wiem jak to wyjdzie, ale zobaczymy :). No ale przecież ja tu moge gwiazdy z nieba łapać, ale jeśli was tu nie będzie to wszystko nie ma sensu. Jeśli macie jakieś uwagi apropo bloga pisać w komentarzach albo na:
emailu- nikabialczak@gmail.com
Facebooku- https://m.facebook.com/Weronisiabialczak?ref=bookmark
Twitterze- @bealread
Oraz na insta, ale tam sie chyba nie da skontaktować
Instagram- nikabialczak
Jeszcze mam aska ale wam go nie podam. :D
To są chyba wszystkie moje portale społecznościowe. :) 
Zachęcam do czytania, komentowania i do zobaczenia w następnej notce :*



Bluzka-F&F
Krótkie spodenki- (których na tym zdjęciu nie widać) Lindex

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, bo to on wywołuje uśmiech na mojej twarzy!
*nie uznaję czegoś takiego jak obs za obs itd
*Wchodzę w linki, które podajecie pod komentarzem TYLKO WTEDY, jak widzę, że post został przeczytany. :)
Miłego dnia! :*

Believe © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka